بزرگترینـــــــــــ سایت تفریحی و دانلود

Welcome To TafrihiDownload1

 

یکی از موضوعاتی که ذهن خیلی از خانم ها را به خود مشغول می کند این است که چگونه می توانند بر همسر خود تاثیر بگذارند.
 
در مقالات متعدد ،راهها ی گوناگونی را بیان کرده ایم مانند: اخلاق خوش،صبر،احترام به همسر و... اما تمام زنان در برخی مواقع از سلاحی استفاده می کنند که اتفاقا شوهرشان را تحت تاثیر قرار می دهد. البته ما در این مقاله اصلا قصد نداریم شما را به این کار تشویق کنیم.

وقتی زن‌ها اشک می‌ریزند، بوی اشک مردان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر حتی اشک را نبینند و صدای گریه را نشنوند، خشمشان کم‌تر می‌شود. به علاوه اشک، نه گفتن به زبان شیمیایی به میل جنسی مردان است.
انسان‌ها در موقعیت‌های متفاوتی اشک می‌ریزند.
 
البته اشک مخصوص انسان نیست و در موجودات دیگر هم دیده می‌شود. اما آیا اشک ریختن فقط تاثیر فردی دارد و مثلا شما را آرام‌تر می‌کند، یا این که روی دیگران هم می‌تواند اثری داشته باشد؟ ‌شاید سوال جالب‌تر این باشد که اشک چه‌طور روی دیگران تاثیر می‌گذارد؟

اولین حدس دانشمندان این بود که اشک ریختن روی احساس شادی یا غم دیگران تاثیر دارد؛ اما با کمال تعجب مشخص شد که اشک افراد تاثیری روی شادی و یا ناراحتی دیگران ندارد و تغییری نه در جهت مثبت و نه منفی در خلق دیگران ایجاد نمی‌کند. بلکه مهم‌ترین تاثیر اشک، کاهش میل جنسی در مردان است!

به گزارش ‌ محققین دانشگاهی در خاورمیانه اشک‌های دو زن را که در حال تماشای یک فیلم غمگین بودند جمع‌آوری کرده و دستمال کتانی را به آن آغشته کردند. همچنین محلول نمکی درست کردند و پس از قطره قطره ریختن آن روی صورت همان زن‌ها، دستمال دیگری را با این محلول نمکی آغشته کردند. بررسی این محققان روی تاثیر بوی اشک متمرکز شده بود!

از ۲۴ داوطلب مردی که در این مطالعه شرکت کردند، هیچ‌کدام با بوییدن اشک و محلول نمکی، نتوانستند تفاوت آن‌ها را تشخیص بدهند. سپس از آن‌ها خواسته شد که در سه حالت به یک سری عکس از چهره زنان نگاه کنند و به جذابیت آن‌ها امتیاز بدهند. در حالت اول با دستمال آغشته به محلول نمکی در حالت دوم با دستمال آغشته به اشک زیر بینی و در حالت سوم بدون هیچ دستمالی.

محققین به این نتیجه رسیدند که فقط بوی اشک واقعی، ‌امتیازی را که مردان به جذابیت می‌دهند، کاهش می‌دهد. به علاوه بوی اشک هیچ تاثیری بر ارزیابی آن‌ها از شدت غم تصویر زنان نداشت.

سپس برای این که مشخص شود آیا غم تاثیری بر کاهش میل جنسی مردان دارد یا نه، ‌عکس‌ها را با یک فیلم غمگین عوض کردند. پژوهشگران این‌بار برای ارزیابی میل جنسی،‌ میزان تستوسترون موجود در بزاق مردان را اندازه گرفتند و متوجه شدند که فقط در مردانی که هنگام تماشای فیلم، دستمال آغشته به اشک واقعی را بو می‌کردند، هم در طول پخش فیلم و هم بعد از آن،‌ مقدار تستوسترون کاهش یافته است.

محققان بر این باورند که هدف اشک، نه کاهش میل جنسی مردان که کاهش سطح تستوسترون است که عامل اصلی رفتار پرخاشگرانه و خشونت در مردان است. بنابراین اشک با بوی خود به طرزی نامرئی قدری از خشم مردان می‌کاهد.

محققین برای اطمینان بیشتر، آزمایش دیگری انجام دادند. این‌بار در حالی که محققین با تصویربرداری ام.آر.آی عملکردی، الگوی فعالیت مغزی داوطلبان را مشاهده می‌کردند، به آنها فیلم‌هایی نشان دادند که در شرایط عادی به افزایش تستوسترون منجر می‌شود. آزمایش چندین بار تکرار شد: با فیلم‌های شاد، غمگین و خنثی، در حال بوییدن اشک واقعی، محلول نمک و بدون بو. مقایسه الگوهای مغزی هم نشان داد اشک عامل خاموشی میل جنسی در مردان است.

ابن نتایج بدان معنی است که اشک نوعی پیام شیمیایی می‌فرستد که روی مردان تاثیر می‌گذارد و این مستقل از دیدن یا شنیدن اشک ریختن زنان است! اما این تاثیر اشک به چه دردی می‌خورد؟
محققان بر این باورند که هدف اشک، نه کاهش میل جنسی مردان که کاهش سطح تستوسترون است که عامل اصلی رفتار پرخاشگرانه و خشونت در مردان است. بنابراین اشک با بوی خود به طرزی نامرئی قدری از خشم مردان می‌کاهد.

از سوی دیگر،‌ اشک نوعی پاسخ «نه» از طرف زن به مرد است، آن هم به زبان شیمیایی!
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

هم اکنون قصد داریم به معرفی 2 ترفند بسیار جذاب برای افرادی که خودرو شخصی دارند بپردازیم! البته ترفندهایی مرتبط به سایت و مرتبط با ترفند موبایل! ترفند اول در خصوص دریافت خلافی خودرو از طریق SMS است. شما از طریق یک ارسال SMS ساده میتوانید مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات جریمه شدن پلاک خودرویی که مد نظرتان هست را دریافت کنید. دومین ترفند نیز در خصوص بحث داغ این روزهاست. شما میتوانید با ارسال یک SMS ، کارت سوخت خود را پیگیری نمایید. تمامی مالكان خودرو و موتورسیكلت برای آگاهی یافتن از آخرین وضعیت كارت هوشمند سوخت خودرو میتوانند تنها با یک SMS از وضعیت کارت خود مطلع شوند. در صورتی که اتومبیل دارید این ترفندهای متفاوت را به شما پیشنهاد میکنیم!

دریافت خلافی ماشین از طریق SMS

بدین منظور:
ابتدا پشت کارت ماشین خود را ملاحظه کنید. در پشت این کارت ، یک کد 17 رقمی به شکل عمودی حک شده است. این کد با IR شروع میشود.
اکنون شما میبایست این کد را به شماره 30005151 از طریق SMS ارسال کنید.
پس از چند لحظه مقدار جریمه ماشین و تعداد دفعات آن برای شما ارسال میشود

نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

شما با گوشی که رادیو دارد میتوانید به مکالمات تلفن خانه و یا محل کار خود بدون اینکه کسی متوجه شما شود گوش دهید . یک مزیت گوشی شما داشتن رادیو fmهست که کار را برای شما راحت میکند .
مواد لازم :
1- داشتن دو پیریز مختلف
2- خرید دوشاخه FM
3- داشتن هر گوشی که رادیو دارد.

خیلی راحت دوشاخه را در پریز تلفن در جای که کسی متوجه آن نشود قرار میدهیم بعد به قسمت رادیو گوشی رفته و با یک سرچ به تلفن را گوش دهید

نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

4 مورد که شما هرگز در مورد موبایل نمیدانستید!!
 
 
 
اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.

اول      وضعیت فوق العاده

شماره تلفن وضعیت فوق العاده در تمام دنیا 112 است. در ایران نیز اگر شما حتی در یک مکان خارج از محدوده شبکه موبایل خود قرار داشته باشید، شماره 112 را بگیرید، موبایل در هر شبکه موجود جستجو می کند تا یک تماس وضعیت فوق العاده برای شما برقرار کند. (پلیس، اورژانس، آتش نشانی یا...) و جالب اینکه این شماره حتی زمانیکه صفحه کلید قفل است نیز کار می کند. امتحان کنید.

حتی با گوشی بدون سیم کارت نیز میتوانید با شماره 112 تماس حاصل نمایید.

دوم       آیا تا بحال کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته اید؟

آیا ماشین شما یک دستگاه کنترل از راه دور بدون کلید دارد؟ این وسیله می تواند روزی مفید باشد. یک دلیل خوب برای داشتن یک موبایل: اگر شما کلیدهای خود را در ماشین جاگذاشته باشید، به موبایل یک نفر در منزل از طریق موبایل خودتان تماس بگیرید. تلفن خود را در حدود فاصله 1 متر از ماشین قرار دهید و از فرد مقابل در منزل بخواهید که کلید کنترل درب بازکن ماشین را فشار دهد، و آنرا نزدیک موبایل خود قرار دهد. قفل ماشین شما باز خواهد شد. با این کار نیاز نیست کسی کلیدها را شخصاً بیاورد. فاصله هیچ تاثیری ندارد. شما می توانید کیلومترها فاصله داشته باشید، اگر شما بتوانید با کسی که ریموت کنترل ماشین شما را دارد ارتباط برقرار کنید، شما می توانید قفل ماشین خود را باز کنید.

یادداشت نویسنده: این مورد کار می کند.. ما آنرا امتحان کرده ایم و قفل ماشین را از طریق یک تلفن موبایل باز کرده ایم.

سوم    چگونه یک موبایل دزدیده شده را غیرفعال کنیم؟

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید:

*#06#

 یک کد دیجیتالی  روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند، حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدین موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.

چهارم       قدرت باطری مخفی شده

در نظر بگیرید باطری موبایل شما خیلی کم است. برای فعال کردن کلیدهای  #3370* را فشار دهید. موبایل شما با این اندوخته راه اندازی مجدد خواهد شد و موبایل افزایش 50 % در باطری را نشان می دهد. این فضای اندوخته هنگامیکه موبایل خود را شارژ می کنید، خودبه خود شارژ خواهد شد.
 
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:کدهی مخفی گوشی,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ممكن است بعضی از این كد ها در یك سری از گوشی ها اجرا نشود !!

#06#*
سریال نامبر گوشی را نشان میدهد ( IMEI   )

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی  ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن كنید.

#3370*
با این كد شما از حالت EFR   استفاده خواهید كرد كه باعث میگردد از حداكثر كیفیت صدای گوشی برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما كمی بالاتر خواهد رفت

#3370#
حالت EFR   را غیر فعال میسازد.

#4720#*
گوشی را در حالت كیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد كاهش میابد.

#4720#*
حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*
ورژن سیستم عامل گوشی ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*
شماره های محرمانه گوشی را نمایش میدهد.

#67705646#*
در گوشی های مدل 3310 و 3330 لوگوی شبكه را حذف میكند ( IR-TCI )

#73#*
تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازی ها را Reset میكند.

#746025625#*
نمایش وضعیت سرعت clock سیمكارت گوشی. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود كه گوشی شما میتواند درحالت كمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.

#2640#*
كد رمز فعلی گوشی را نشان میدهد. كد رمز گوشی در حالت عادی 12345 می باشد.

#7780#*
RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات كارخانه ای است. مناسب برای زمانیكه گوشی هنگ كرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میكند ( ریست گوشی بدون حذف برنامه ها و دفترچه تلفن و اس ام اس ) بعد از وارد كردن این كد ، گوشی از شما تقاضای وارد كردن security code را خواهد داشت

نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:کدهای مخفی گوشی,گوشی,ترفند,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عکسهای حالب: پشت بام های عجیب غریب

 


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:عکسهای حالب: پشت بام های عجیب غریب,عکس,خنده دار,جالب, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

باستر سیمکوش :
درسال 1995 به 541 کیلو وزن میرسه ولی یه رژیم لاغری شدید میگیره و میشه 97 کیلو !
نکته ی جالب اینه که 20 کیلو پوست اضافه میاره که بعد از لاغری ازش یه کت میدوزند !!!!

عکسهای عجیب و غریب ترین های دنیا www.irannaz.com

 

ادوارد مورداکسی :

هم پشت سرش صورت داشته هم جلو روش ولی اینقدر صورت پشتیه از خودش صدا درمیاره که بالاخره در سن 33 سالگیش خودکشی میکنه!!

عکسهای عجیب و غریب ترین های دنیا www.irannaz.com

ویتکاارنا اوار : 
اونقدر کوچک و ریز بوده که دزد ها برای کارای خلاف ودزدی ازش استفاده میکردن .
درزمان مرگش دزدهای روسیه 3 روز عزای عمومی اعلام می کنند !!! 

عکسهای عجیب و غریب ترین های دنیا www.irannaz.com
 

پاسکال پنتیون :

از وقتی که به دنیا میاد یه سر دیگه هم روی سرش داشته که چشمها و دهنش حرکت میکردن ولی قابلیت دیدن و حرف زدن نداشتند !!

عکسهای عجیب و غریب ترین های دنیا www.irannaz.com

انسان چهارچشم :

این انسان یه جفت چشم دیگه هم روی چشم هاش داشته که میتوانستن زاویه ی
مشخصی رو ببینن !!
با یه جفتش میتونسته جلو پاشو ببینه و با اون یکی جفت هم میتونسته چشم چرانی کنه (پشت سرش هم زن خوک نماست که دماغ و دهنش مثل خوک بوده و تنها مورد مشاهده شده در جهان هست !!!) 
 

عکسهای عجیب و غریب ترین های دنیا www.irannaz.com

 گروس مک تانل :

از زمانی که به دنیا اومده از نظر زشتی مقام اول رو داشته و 3 بار هم ازدواج کرده و یه پسر طبیعی و زیبا هم به دنیا آورده !

نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: جمعه 16 / 6 / 1390برچسب:عکسهای عجیب و غریب ترین های دنیا,عکس,ترسناک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

تست هوش بسیار جالب و جدید

این یک تست هوش بسیار جالب است. شما باید بتوانید در این تصویر صورت یک مرد را بیابید.پزشکان معتقدند اگر بتوانید در عکس زیر ظرف ۳ ثانیه صورت مردی را در میان دانه های قهوه پیدا کنید، نیمکره راست مغز شما، بهتر از افراد دیگر پرورش یافته است. اگر بین ۳ ثانیه تا یک دقیقه طول بکشد، نیم کره راست مغز شما به صورت عادی پرورش یافته است. اگه بین یک دقیقه تا سه دقیقه طول بکشد، یعنی سمت راست مغز شما کند عمل می کند و باید پروتئین بیشتری مصرف کنید. اگر هم بعد از سه دقیقه هنوز نتوانستید آن را پیدا کنید،پیشنهاد می شود بیشتر به دنبال انجام اینگونه تست ها باشید تا آن بخش از مغزتان قوی تر شود.

تست هوش بسیار جالب و جدید

جواب در پایین

 .

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 تست هوش بسیار جالب و جدید

نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

تست روانشناسی عشق شکست خورده


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: چهار شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

 

وقتی یک دختر حرفی نمیزند میلیونها فکر در سرش می گذرد

وقتی یک دختربحث نمیکند عمیقا مشغول فکر کردن است

وقتی یک دختربا چشمانی پر از سوال به تو نگاه میکند یعنی نمیداند تو تا چند وقت دیگر با او خواهی بود

وقتی یک دختر بعد از چند لحظه در جواب احوالپرسی تو می گوید:خوبم یعنی اصلا حال خوبی ندارد

وقتی یک دختر به تو خیره می شود شگفت زده شده که به چه دلیل دروغ می گویی

وقتی یک دختر سرش را روی سینه تو می گذارد آرزو میکند برای همیشه مال او باشی

وقتی یک دختر هر روز به تو زنگ می زند توجه تو را طلب می کند

وقتی یک دختر هر روز برای تو[اس ام اس ]می فرستد یعنی میخواهد تو اقلا یک بار جوابش را بدهی

وقتی یک دختر اعتراف می کند که بدون تونمیتواند زندگی کند یعنی تصمیم گرفته که تو تمام اینده اش باشی

وقتی یک دختر می گوید دلش برایت تنگ شده هیچ کسی در دنیا بیشتر از او دلتنگ تو نیست


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

۱.وقتی یک پسر حرفی نمی زندحرفی برای گفتن ندارد

۲.وقتی یک پسر بحث نمی کندحال وحوصله بحث کردن ندارد.

۳.وقتی یک پسر با چشمانی پر از سوال به تو نگاه می کندیعنی واقعا گیج شده است.

۴.وقتی یک پسر پس از چند لحظه در جواب احوالپرسی تومی گوید: خوبم. یعنی واقعا حالش خوبه

۵.وقتی یک پسر به تو خیره می شوددو حالت داره یا شگفت زده است یا عصبانی.

۶.وقتی یک پسر هر روز به تو زنگ می زنداو با تو مدت زیادی حرف می زند که توجه ات را جلب کند.

۷.وقتی یک پسر هرروز برای تو اس ا م اس می فرستدبدون که برای همه "فوروارد" کرده.

۸.وقتی یک پسر به تو میگوید دوستت دارم دفعه اولش نیست دفعه آخرش هم نخواهد بود .

۹.وقتی یک پسر اعتراف می کند که بدون تو نمی تواند زندگی کندتصمیم شو گرفته که تورو اقلا واسه یه هفته داشته باشه.

جلل خالق عجب چیزایی هستن این پسرها

نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

دقت کنید, تو این تصویر چندتا حیوون هست ؟ اگر بتوانید 25 حیوان را پیدا کنید نشان از هوش سرشار شماست. فرامو نکنید شما تنها 1 دقیقه فرصت دارید تا هر 25 حیوان را نام ببرید:

.

.




ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

چراغعلی سگش فلج بود هر روز میذاشتش تو فرغون مردم دنبال میکرد
جک خنده دار جدید
مناجات چراغعلی با خــدا : مــوو دیــه بنده تــوو نیسوم ، یــه فکری سی خوت بکن!‬

 

جک خنده دار جدید

چراغعلی موقع بغل کردن زنش نمیدونه چجوری ابراز احساسات کنه ؛ میگه: میخوای همچین فشارت بدم که صدای سگ بدی

جک خنده دار جدید

‎‫ل.ر.ه داشته با زنش عشق بازی میکرده… زنش میگه حرفای بد بزن تا تحریک بشم، لره میگه ریدم تو روح پدرت

جک خنده دار جدید

از غضنفر خواستن به بم کمک کنه، گفت امسال دستم خالیه ، انشاالله زلزله بعدی!‬


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:جک ,اس ام اس,لطیفه, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 

۱ – در ۴ سالگى … موفقیت عبارت است از … کثیف نکردن شلوار

در ۶ سالگى … موفقیت عبارت است از … پیدا کردن راه خانه (از مدرسه)

در ١٢ سالگى … موفقیت عبارت است از … داشتنِ دوست (یافتن)

در ١٨ سالگى … موفقیت عبارت است از … گرفتن گواهى نامه رانندگى

در ٢٠ سالگى … موفقیت عبارت است از … برقرارى رابطه

در ٣۵ سالگى … موفقیت عبارت است از … پول داشتن

در ۴۵ سالگى … موفقیت عبارت است از … پول داشتن

در ۵۵ سالگى … موفقیت عبارت است از … پول داشتن

در ۶٠ سالگى … موفقیت عبارت است از … برقرارى رابطه

در ۶۵ سالگى … موفقیت عبارت است از … تمدید گواهى نامه رانندگى

در ٧٠ سالگى … موفقیت عبارت است از … داشتنِ دوست (تنهایی)

در ٧۵ سالگى … موفقیت عبارت است از … پیدا کردن راه خانه (از هر کجا)

در ٨٠ سالگى … موفقیت عبارت است از … کثیف نکردن شلوار


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:جک ,اس ام اس,لطیفه, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پسره زنگ ميزنه خونه دوست دخترش، باباي دختره گوشي رو ور ميداره. پسره ميگه: ببخشيد غزال خونست؟!‌ باباهه هم شاكي ميشه فحش خوار مادر رو ميكشه به پسره ! چند روز بعد دختره پسره رو تو خيابون ميبينه،‌ ميگه: ‌بابا چرا ضايع بازي  در مياري؟!  وقتي بابام ور ميداره، ‌يه چيزِ بي‌ربط سر هم كن بگو. پسره هم ميگه ‌باشه . دفعه بعد كه زنگ ميزنه، باز باباهه گوشي رو ور ميداره.‌ پسره هول ميشه، ميگه: ببخشيد اونجا ميدون انقلابه ؟! يارو ميگه: آره چي كار داشتي؟!  ميگه: ببخشيد، غزال خانم هستن؟!


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:جک ,اس ام اس,لطیفه, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

- يك بابايي داشته از سر كار برميگشته خونه، يهو ميبينه يك جمع عظيمي دارن تشييع جنازه ميكنند، منتها يجور عجيب غريبي: اول صف يك سري ملت دارن دو تا تابوت رو ميبرن، بعد يك يارو مرده با سگش راه ميره، بعد ازون هم يك صف 500 متري ملت دارن دنبالشون ميرن. يارو كف ميكنه، ميره پيش جناب سگ دار، ميگه: تسليت عرض ميكنم قربان، خيلي شرمندم... ميشه بگيد جريان چيه؟ يارو ميگه: والله تابوت جلوييه خانممه، پشتيش هم مادر خانومم... هردوشون رو ديشب اين سگم پاره پاره كرده! مرده ناراحت ميشه، همينجور شروع ميكنه پشت سر يارو راه رفتن، بعد از يك مدت برميگرده ميگه: ببخشيد من خيلي براتون متاسفم، ميدونم الانم وقت پرسيدن اينجور سوالا نيست، ولي ممكنه من يك شب سگ شما رو قرض بگيرم؟! مرده يك نگاهي بهش ميكنه، اشاره ميکنه به 500 متر جمعيتي پشت سر، ميگه: برو ته صف!


ادامه مطلب
نویسنده: علــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ׀ تاریخ: سه شنبه 13 / 6 / 1390برچسب:جک ,اس ام اس,لطیفه, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 ... 13 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , tafrihidownload1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com